Post by phatepercadul on Feb 16, 2022 20:51:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Story - Mansion Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Story - Mansion Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa generaattoritokeneja ▞▞▞
▞▞▞ My Story - Mansion Makeover 2022 version ▞▞▞
Kuten aina, he pakottavat sinua ostamaan tavaraa ja tekemään pelin erittäin vaikeaksi nousta tasolle.
Erittäin hauska Match-3 peli. Rakastan pelin realistisempaa ilmettä ja hauskanpitoa tähän mennessä. Pelannut noin 3-4 päivää. Yllättävää, sillä se on pisin aika, jonka olen pelannut mobiilipelissä hyvin, hyvin pitkään aikaan. Jatka samaan malliin kehittäjät.
My Story - Mansion Makeover Hjernetrim jodz
Sain kaikki tehtävät valmiiksi viikossa. Joten mietin milloin seuraava päivitys tulee? Peli oli söpö ja helppo, jäin joillekin tasoille jumiin, ja se oli myös outoa, kuinka paljon tavaraa oli huoneeseen. Siellä oli todella turhaa ja ylikäytettyä tavaraa, muuten peli oli hyvä. Tarina on meh. Se voisi vaatia työtä ja olisi mukavaa, jos mieshahmot saisivat paremman suunnittelun. Rakastan kissaa, hän on pelin paras osa, olisi mahtavaa, jos hän saisi oman huoneen.
Olen jo suorittanut tasot. talon deco on vielä rakenteilla eikä valmis. se sanoo, että pysy kuulolla uusista päivityksistä. kuinka monta päivää uusien tasojen päivittäminen kestää? olen jumissa tasolla 417. PARANNA JA PÄIVITY VÄLITTÖMÄSTI. PELAAJASI ODOTAVAT. JOS PÄIVITYS EI EDELLÄ, POISTAMME PELIN JA ARVOSIMME SINULLA 1 TÄHTEN.
Rakastan peliä ja tarinaa, mutta jotkut tasot ovat liian vaikeita, joskus mahdottomia, mikä tekee siitä turhauttavaa, joten jätän pelin. En käytä rahaa boostereihin. Pelien on tarkoitus olla hauskoja. Toivon, että he antaisivat lisää tehosteita. Peli sammuu myös kesken pelin tai tarinan ja menetät pelin ja tarinan.
Nautin pelistä ja tarinasta, kunnes sen tasot loppuivat. Siitä on yli kuukausi, ja se sanoo jatkuvasti uusia tasoja tulossa pian.
Tämä on niin rentouttavaa! Nauti siitä niin paljon. Hei ystävät, tulkaa kartanooni ja auta meitä kunnostamaan se. Toivottavasti nähdään todella pian.
Siitä on pari viikkoa ja odotan edelleen uusia tasoja, jotta pääsen jatkamaan peliä. Heillä on minipelejä pelattavana odottaessaan uusia tasoja, mutta minipelit eivät auta sinua. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä tähän liittyen nähdäkseni kuinka kauan kestää, mutta siitä on yli viikko, eikä vastausta ole vieläkään.
Nyt oli hauskaa näyttää siltä, että kehittäjä jätti tämän pelin tehdäkseen muita asioita eikä näytä välittävän, emme ole saaneet haasteita emmekä ole voineet suunnitella kartanoa viikkoissa. Mutta sitä kutsutaan kartanon muodonmuutokseksi muiden ihmisten kanssa. Ryhmä on myös alkanut huomata ja kyseenalaistaa, mitä tapahtuu, jos olisi antanut 3-4 tähteä, mutta nyt minun on annettava sille 1 ja ehkä ei tähtiä
Tiledom - Matching Puzzle Game Puzzle cmi
Hyvä
Hyvä, mutta suoritin 500 tason ja 81 tähden, mutta tehtävää ei ole saatavilla. jatka näyttämistä lisää tilaa on tulossa! Miksi tämä ongelma ja mahdolliset ratkaisut
Pääset tietyille tasoille ja se lakkaa antamasta uusia huoneita sisustamiseen, vaan sanoo, että pian tulossa olevat uudet huoneet ovat olleet sellaisia jo yli viikon
Hienoa, toistaiseksi. Mutta miksi pelin päivittäminen kestää niin kauan. Sovellus ei ole siellä ollenkaan toimiva. Päivitä, niin pelataan lisää tasoja. Voitko tehdä sen?
My Story - Mansion Makeover Łamigłówki aej
Minusta se on loistava peli, ja mielestäni sinun pitäisi saada se, siellä ei ole mainoksia! Mutta joka kerta kun haluat tehdä jotain muuta, sinun on tehtävä se peli eri peli ja vastaava peli ja se on tavallaan tiedät ärsyttävää, mutta se ei ole niin ärsyttävää ja voin elää sen kanssa, mutta mielestäni sinun pitäisi saada se .😐😊
Odotin uusia huoneita, mutta mitään ei ole tapahtunut..... Se oli hauskaa, mutta kun et voi tehdä mitä latasit pelin, se vain vie tilaa puhelimessani.
Kaikki oli hyvin, kunnes uodaat loppuivat, joten kartanolle ei ole uusia huoneita. Nyt kun pelaat, et voita tähtiä tai timantteja.
Rakastan tätä peliä, mutta se on pysähdyksissä, nyt ei ole tilaa tehdä juuri nyt ja se on saanut minut todella turhautumaan milloin tulee päivityksiä tehdä lisää huoneita?? Kerro ihmisille, kun aiot päivittää tämän pelin, jotta voit jatkaa huoneiden kunnostusta, kiitos!!
On kiva peli, valitettavasti saavuin "loppuun"...ei päivityksiä,ei uusia huoneita yli 2-3 kuukauden kuluttua...Poistan sen
Todella nauttia tästä pelistä on suorittanut kaikki tasot, joten odotan lisää. Melko helppo saada tähtiä, nauttia peleistä ja kartanon rakentamisesta.
Pettymys. Tämä peli on söpö, mutta ei pidä pelaajaa motivoituna, koska et anna pelaajalle toivoa. Ei ole kirjautumispalkkioita, ei rajatonta elämää tietyn ajan palkkioita, vain ei mitään. Periaatteessa kaikki mitä voit tehdä, on käyttää oikeaa rahaa, jos haluat edetä tietyillä tasoilla, koska jotkut tasot ovat lähes mahdottomia saavuttaa ilman palkkaa. Pelaan Lily's Gardenia ja olen tasolla 350+, he todella antavat sinulle päivittäisiä kirjautumispalkintoja ja muita lahjoja, jotka saavat pelaajakunnan palaamaan. :<
My Story - Mansion Makeover પઝલ vbl
Hyvä stressiä lievittävä kiinteä peli, mutta se muistuttaa minua useimmista pulmapeleistä. LOL
Tämä peli on uskomaton........ Elin sen todella paljon.... Ne lapset voivat pelata tätä peliä, jos he haluavat olla kuin sisustussuunnittelijat tai pitävät tästä pelistä, voivatko älykkäät lapset jopa pelata kuten kuka tahansa lapset voivat pelata tätä peliä tämä on todella hieno peli, voimme onnistuneesti olla niin kiinnostuneita näistä peleistä ja voimme jopa suunnitella heidän oman huoneensa suunnittelun myös niin mukavaa peliä.......... Rakastin tätä peliä😍
Koukuttava peli ja hyvä
Rakastin sitä alusta asti, eikä minulla ole ollut paljon ongelmia tähän asti. En voi jatkaa nykyisen tasoni ohi, koska siinä lukee "lisää tasoa tulossa pian". Siitä on jo jonkin aikaa, milloin tasot päivitetään? En halua poistaa asennusta, koska nautin pelaamisesta, mutta on naurettavaa pelata bonustasoilla, enkä pysty keräämään tähtiä.
Milloin uusi alue aukeaa? Olen pelannut päiviä, eikä uusia tehtäviä ole ladattu? Aika tylsää vain kerätä tähtiä ja odottaa!!
Se on hauska peli, mutta viimeisimmän päivityksen jälkeen sinun on suljettava pelit kokonaan, kun olet suorittanut minkä tahansa tähtitehtävän, koska se jäätyy. Toivottavasti kehittäjät pyrkivät korjaamaan asian.
Hei, vain eiliseen aamuun asti kaikki oli ok.. Heti kun olen suomentanut 5 elämääni & 30min vapaasta elämästäni en voi enää kirjautua sisään.. Kun yritän sisään, se potkaisi minut automaattisesti ulos.. Minun täytyy poisti sen ja lataa se uudelleen.. Synkronoi sen sitten uudelleen.. Mutta kun yritän uudelleen kirjautua sisään, en pääse sisään.. Tähän päivään asti.. Korjaa se.. Rakastan tämän pelin pelaamista..
Rakastan peliä siitä asti, kun olen pelannut, ja olen voittanut jokaisen pelin, mutta nyt kun voitan niin monta peliä, en anna minun ladata muuta peliä viimeisten 4 tai 5 päivän aikana
Kiva peli suosittelen jos tykkää sisustus peleistä
Tämä suunnittelupeli on hauska ja voi olla helppo ja tai haastava, josta pidän todella!!! Mitä järkeä on pelata, jos et ole joku, joka ei pidä haasteesta??? Se on osa melkein kaikentyyppisiä pelejä!!! Rakastan tätä!!
Jumissa tasolla 200 yli. Tuntuu tylsältä pelaamalla uudestaan ja uudestaan.
Pidän todella tästä pelistä. Voi olla haastavaa, mutta jos jatkat yrittämistä, se tapahtuu.
Rakastan peliä ja sain valmiiksi joitain huoneita, enkä nyt voi jatkaa huoneen kunnostamista, koska se tarvitsee päivitystä. Toivottavasti peli saa päivityksen
Peli sanoo, että liity Internetiin, että olen jo yhteydessä Internetiin, plss korjaa se.
Pidin pelistä, tarinasta ja remontoinnista, mutta olin vasta toisessa huoneessa ja tasot tulivat naurettavan vaikeaksi, kun piti pelata 3-4 kertaa "voittaakseen" mahdollisuuden tehdä tehtävä. Viimeinen pisara oli, että pelattiin 5 kertaa ilman boosterien etua eikä koskaan voittanut. On myös naurettavaa pelata tasoa jokaisen pinon siivoamiseksi ja yhden hyllyn pystyttämiseksi kerrallaan. En ole koskaan tavannut salaperäistä Leijonaa, jonka oletan olevan kissa. Peli poistettu.
Mahtava peli. Pettynyt, että ei ole enää huoneita tekemistä. Kuinka kauan meidän on odotettava uusia tehtäviä?
Uusia huoneita on odotettu jo viikkoja. Voitko kertoa meille milloin uusia huoneita on saatavilla?
Peli on aluksi erittäin hauska, hyvät hahmot, söpöt huonekalut ja kissa! Mutta - se on täynnä huonekaluja, ohitat 30 tasoa ja saat alle 1/4 huoneesta valmiiksi. - Riippumatta siitä, kuinka korkea tasosi tai kuinka vaikea tasosi oli, saat 1 tähden, joten edistystä ei ole. Olisi mukavaa, jos olisi olemassa ominaisuus, joka antaisi TÄHDEN useista epäonnistuneista tason läpäisyyrityksistä – eli turhautumisesta ja hukkaan heitetystä ajasta.
Taso 415 ja en voi mennä pidemmälle pelissä ennen kuin he päivittävät sen .. Se suuuucks!! Minulla on noin 5 tuntia rajattomasti elämää, jotka menevät nyt hukkaan sen takia. Muuten ihan ok peli. Toivon, että heillä olisi enemmän tapahtumia, kuten puutarhamaisemia. Kuten halloween-juttuja ja asioita, joilla voit ansaita ylimääräisiä timantteja ja niin edelleen. En ole lukenut tarinaa, joten en voi antaa palautetta siitä. Taidan mennä pelaamaan puutarhamaisemia ja toivottavasti uusi päivitys tulee pian. Jos ei, näyttää siltä, että poistan toisen pelin
Kiva
Se on fantastinen peli, mutta vain yksi tämän pelin ongelma ei enää tule nopeasti
Ihan ok tyyppi omasta päästäni... grafiikat ovat hyviä, mutta tapahtumia ja lahjoja pitäisi olla enemmän
Olen tasolla 230 ja olen ollut jumissa täällä useita päiviä. Olen yrittänyt käyttää boostereitani. Käytän candy boosteria, se antaa minulle sinisen karkin ja vain kaksi bluesia laudalla. Käytän kuutioita saadakseni lisää bluesia, mutta niitä ei koskaan tule. Yritän käyttää pommiani, se laittaa sen nurkkaan, missä siitä ei ole hyötyä, eikä sen alapuolella olevia lohkoja, joten et voi viedä sitä sinne, missä sitä tarvitaan, samoin nuolilla. He yrittävät pakottaa sinut käyttämään rahaa, mitä en aio tehdä! Koskaan ei ole ollut näin paljon ongelmia ottelun 3 kanssa!
Tämä peli on hauska eikä naurettavan vaikea, mutta se on lakannut antamasta minulle tähtiä tasojen suorittamisesta. Olen nyt suorittanut 4 tasoa ilman tähtiä. On oltava tapa ottaa yhteyttä kehittäjiin.
Tämä on PARAS PELI IKINÄ!! ♥♥ Rakastin sitä... Siinä on helppoja ja kovia tasoja, mutta en pitänyt kun remonttiin menee 2 aloitusta, itse asiassa he vievät 1 ⭐ mutta joskus 2 ... Lepo kaikki on loistavaa